نظارت عالیه معاون بهداشتی دانشگاه از فعالیت های حوزه سلامت در شهرستان سرخه

نظارت عالیه معاون بهداشتی دانشگاه از فعالیت های حوزه سلامت در شهرستان سرخه

 نظارت عالیه معاون بهداشتی دانشگاه از فعالیت های حوزه سلامت در شهرستان سرخه

معاونت بهداشتی دانشگاه به همراه معاون فنی معاونت و جمعی از مدیران ستادی استان از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه بازدید و نظارت بعمل آوردند

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه سال جاری،
 دکتر سید سعید کسائیان معاونت بهداشتی دانشگاه به همراه مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت و جمعی از مدیران ستادی استان از ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه بازدید و نظارت بعمل آوردند.

برنامه ی نظارت عالیه به صورت دوره ای و منظم توسط اعضاء شورای مدیران معاونت بهداشتی در تمام شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در حال اجرا  می باشد.
این نظارت ها علاوه بر پایش های تیم نظارتی کارشناسان معاونت بهداشتی از ستاد شهرستان ها و مراکز خدمات جامع سلامت، خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت، با هدف رصد، پایش و پیگیری همه جانبه مشکلات موجود در محیط و سرعت بخشیدن به حل آنها درجهت ارائه هر چه مطلوب تر خدمات بهداشتی و ارتقاء شاخص ها در شهرستان های تحت پوشش این معاونت انجام می پذیرد.

در ابتدای بازدید، پس از عرض خیر مقدم توسط دکتر سهراب یدالهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه به همکاران حاظر در جلسه، زهرا عرب مسئول واحد گسترش شبکه این شهرستان گزارشی در خصوص مرکز، نیروها، نحوه ارائه خدمات و  شاخص ها ارائه نمود.
سپس هر یک از ناظرین ستادی با حضور در واحد های تخصصی خود به پایش فعالیت ها و بررسی نقاط قوت و ضعف ها پرداختند .
در ادامه با حضور در سالن اجتماعات ستاد شهرستان، دکتر فرشید فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی، به ارائه گزارشی از نظارت های انجام شده در سال گذشته و بیان نقاط قوت و ضعف رویت شده در این بازدید ها پرداخت و در خلال جلسه، نقطه نظرات هر یک ازناظرین و کارشناسان مربوطه در خصوص واحدهای  تخصصی خود بیان شد.
در پایان دکتر کسائیان از زحمات و تلاش های همکاران شبکه بهداشت و درمان سرخه تقدیر و تشکر نمود ، وی اذعان داشت نتیجه این پایش رضایت بخش و مطلوب بوده است اما کماکان باید در جهت پیشبرد اهداف سلامت و ارتقاء شاخص ها اهتمام ورزید، زیرا تداوم خدمت میسر نیست مگر با کوشش و پشتکار و پیگیری تا رسیدن به حصول نتیجه.
اختتامیه این جلسه با بیان نقطه نظرات و پاسخ های دکتر سهراب یداللهی صورت پذیرفت.

  • کد خبر : 45687
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *